دلم گرفته
دوست دارم بعد از اسباب کشی برم رشت!
جواب دکترا هم نیومده هنوز!
چقدر دیگه از تهران و آدماش حالم بهم میخوره!
زندگی فقط برای تنازع بقا!
حتی کتابفروشی های انقلابش!
چقدر روحیه ی حساسی دارم اینو بیش از پیش فهمیدم و رنج هایی که داره برمیگرده!
سعی در خودشناسی دارم
یوگا، نوشتن، ورزش، سلامتی، مدیتیشن، مطالعه، کتابخانه،معنویت، یادگیری زبان، مشاوره، سفر و پیداکردن راههای دیگری برای بهبود وضعیت موجود
تنها امیدم تکمیل یادگیری زبان آلمانی وتحصیل در آلمانه...
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خوشنود باشی و مارستگار...
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 64