زندگیه دیگه

خرید بک لینک

دلم گرفته

دوست دارم بعد از اسباب کشی برم رشت!

جواب دکترا هم نیومده هنوز!

چقدر دیگه از تهران و آدماش حالم بهم میخوره!

زندگی فقط برای تنازع بقا!

حتی کتابفروشی های انقلابش!

چقدر روحیه ی حساسی دارم اینو بیش از پیش فهمیدم و رنج هایی که داره برمیگرده!

سعی در خودشناسی دارم

یوگا، نوشتن، ورزش، سلامتی، مدیتیشن، مطالعه، کتابخانه،معنویت، یادگیری زبان، مشاوره، سفر و پیداکردن راههای دیگری برای بهبود وضعیت موجود

تنها امیدم تکمیل یادگیری زبان آلمانی وتحصیل در آلمانه...

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خوشنود باشی و مارستگار...

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 64 تاريخ: چهارشنبه 8 شهريور 1402 ساعت: 21:43

صفحه بندی