ماندن یا رفتن؟

خرید بک لینک

خیلی دلم میخواد بنویسم

اما نمیتونه انگار گیر کردند در گلویم...

این هفته دیگه تکلیف ما روشن میشه...

عروسک سازی در جمع دوستان و خونهی آقااای مساااااعددددد.....

حالم خوب کرد تا 4سال آینده که مدرسمون بزنم، فضا بازتر میشود...

امسال باز برمیگردم سمت تدریس و کار با بچه ها

زندگی چیه واقعا... جز دوستی

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: سه شنبه 9 مرداد 1403 ساعت: 17:14

صفحه بندی