دومین جلسه با روانشناس جدیدم را امروز گذروندم.
جالبه سن را اصلا، براش مهم نیست
از خودم و گذشته ام گفته ام
از تهامی، نصیری، کاظم و....
حالم خیلی بهتره...
به ازدواج ما خوشبین هست...
ببینم جلسه بعد چی پیش میاد...الان هم دارم پادکستی رو که گفته گوش میدم...
ببینیم به کجا میرسیم...
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 110