؟

خرید بک لینک

بی حوصله، هر روز دعوا و بحث سر حساسیت های بی موردش نمیتونه کمی صبر کند...

همش به جدایی فکر میکنم....

اگر نتونه با فلسفه زندگیم کنار بیاد، کنارش میگذارم

چيزي به کنکور نمونده باید خودمو درست کن.... بخونم....

تا حالا 3 نفر گفتن ازش دل بکن...

یک نفر با قلبش

یک نفر با منطقش

یک نفر با احساسش و منطقش

نمیدونم

بعد از عید همه چیز مشخص میشه...


من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: شنبه 8 بهمن 1401 ساعت: 20:27

صفحه بندی