خبرت هست...؟؟؟

خرید بک لینک
هنوز خبری از ارمنستان نشده و نامه ای درجواب برای ما نوشته نشده و من غرق در سکوتممنتظرم بروم بمانم نرومماندن چگونه استرفتن زبان و یادگرفتن چطور؟زبان انگلیسی و آلمانی را محکم ادامه میدهم همچنان...کمی ناامیدی مرا گرفتهاوضاع کار مزخرفه...هیولا بر همه جا ساکن شده....یا من هنوز چون کودکم و رشد نیافته ام؟این یرنوشت چه میشود؟فقط این را میدانم که باید رفت از این شهرخفقان گلویم را گرفتهاما به کجا؟سرنوشت برای من چه میخواهد ؟؟؟امیدوارم بار دیگر راه برایم باز شود....راه مشخص و نشان داده شودهمین را میدانم غربت را به از بین رفتن استقلال و آزادی ام ترجیح میدهم...ان مع العسر یسرا... من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 152 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 9:13

صفحه بندی