حال خوب ؟؟؟؟!!!

خرید بک لینک

امشب حال عجیبی دارم

با هلیام صحبت کردم،در مورد خیلی چیزها

همیشه ازخودم میپرسیدم که چطور بعضی از آدما،بازیگرا،

بهترین زندگیهارو دارند یا بهترین ازدواجهارو....

چقدر جالب حرف زد هلیام خود دوستبچی،بهترینهارا خواستن،ارزش خود را بالا بردن،زن باید بهترینها را داشته باشد،بخواهد از مردی که او را میخواهد،

یاد جمله فربدبه سینا افتادم هیچکدوم ازما دوست نداریم کف خیابون کار کنیم

یا سعید که میگفت اینجا پول حرف اول رو میزنه

یا مردی دیگه که میگفت تو دوست پسر حتما نداری که اومدی دستفروشی میکنی!!!

چقدر هلیام جالب حرف زد،اینکه احساستوخرج کسی نکن،بگذار برای آدمش و به موقعش ...الان فقط خوش باش،خوشگل باش،خوش بگذرون،اینکه توی خوابگاه بمونی غصه بخوری و گریه کنی درسته؟

اینکه خونوادت ولت کردن درسته؟

این عقاید دیگه کار نمیکنه اونم توی این جامعه سراپا خراب...

۲۹سال برپایه این عقاید بودی،حالاخودت باش ازاین عقاید بیرون بیا،ببین چه جوریه ببین چه حالیه

همش تواضع و فروتنی...

کجا نتیجه داد؟

دیگه کی نتیجه میخواهی؟

۲۹سال مظلوم بودن و خود نبودن وسانسور خود چه نتیجه ای داده است؟

به خودم،شان خودم،تحصیلاتم،توانایی هایم،بهترین بودنم،عمیق و باسواد بودنم فکر کردم که درسته حق من این نیست که بشینم کف خیابون،حق من بهترینها بودنه

میترکونم فردا

میترکونم

در تست فیلم منصوری قبول میشم و بازیگر فیلمش میشم.

کار تئاتر رو هم پیش میبرم.

پول خوابگاه و پول قسطهام رو میدم.

من بهترین ها رو بدست میارم،من لایق بهترین چیزها هستم

من زیباترین دختر،بهترین بازیگر زن،ثروتمندترین،دوست داشتنی ترین هستم.

رمز موفقیت میدونی چیه؟

خودخواهی

خود دوستی

خودبرتربینی

خودشیفتگی

خودبالابینی

دیگه کار هر روز من همین خود دوستی خود دوستی خود دوستی

وای که چقدر پرت بودم...

از این به بعد کار من این چند چیزه

خودبزرگ بینی

خودشیفتگی

خودبرتربینی

عاشق خودبودن

خود زیبادیدن

خود را لایق بهترینها دیدن

خود دوستی

بهترین دانستن خود

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:29

صفحه بندی