یه چیزی پروندی ولی خوب گفتی تا کارت درست نشده همو نبینیم
دیگه راه آخرت رفتن به خونه هست
انگار بودن و نبودن من یکی است و هیچ تلاشی برای ماندنم نمیکند
واقعا برای این همه عشق و علاقه متاسفم هر وقت خواستم راحت باشم خورده تو ذوقم ...
متاسفم که اون اصلا علاقه اش واقعی نیست عروسکانه و بچگانه اس و وقت گذراندنی...
بارها خواستم تموم کنم اما چشامو بستم و هی فراموش میکنم
این بار آخر هست واقعا نشونه ها دارند خودشون رو نشون میدن
پول که نمیده ومطمئنا سرکار هم نخواهد رفت سنش که نمیخوره وعلاقه اش واقعی نیست
حالا میفهمم که چرا جور نمیشود همو ببینیم وباهم خلوت کنیم
آخرین خداحافظی را انجام دادیم اما من هنوز بدنبالش بودم
یکماه دوری کافی است بس است او مرا به جایی نخواهد برد و نخواهد رساند ما شانسی نخواهیم داشت
فقط مرسی عقده های غذا و بالاشهر و سک،،س را در من رفع کردی
حالا دیگر خودم هستم و رویاهایم که باید برای بدست آوردنشان تلاش کنم...
برنامه امتحان برای بودن یا نبودن:
میگویم کار پیدا نکردم،تاشنبه
یک هفته خانه میروم،یکشنبه تا جمعه
وقتی برگشتم میگویم تا آخر مهر میمانم و بعدش میروم خانه
در جواب حرفهایش در مورد تموم کردن رابطه و رفتن از تهران:
دخترای دیگه هیچی نیستند فقط یه ناز دارند،دوست پسراشون گل و کادو که به کنار،هر ماه هرچقدر بخوان پول بهشون میده،
اونوقت انقدر از من تعریف میکنی که فلانم و عالی ام، نتونستی یه تومن به من بدی
نمیشه راحت بهت گفت فلان چیز رو میخوام
تموم کنیم،خدانگهدار
فردا آخرین جایی است که میروم
یا مرا برای کار میگیرند یا دیگر جایی نمیروم...
تمام
خدایا ببینم چطوری خودتو نشون میدی...
ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129