پدر...

خرید بک لینک
باز هم شب جمعه و دلتنگی های من برای تو...

چقدر بیادم هستی؟

کجایی؟

چگونه در زیر خاک جای گرفته ای با آن جسم نحیف؟چگونه کسی دیگر شده ای؟

شاید جز نوشتن نتوان کاری کرد...

شاید...

آه چه چیز بود چه رازی در آن نگاه و شب بیداری هایت بود؟چه بود؟

حتی تهران هم بوی تو را میدهد....

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: يکشنبه 7 آبان 1396 ساعت: 3:26

صفحه بندی