پاییز بهاری ایست که عاشق شده است...

خرید بک لینک

چندی دیگر پاییز می آبد

و من آرام آرام بویش را میشنوم

بوی جدایی بوی دوری بوی غم و تنهایی

سالهاست که پاییز برای من این رنگ را دارد

اتفاقات جدید

حسی تازه و نو

پیشرفتهای جدید و گفتن از اینکه من که هستم من چه هستم

کار نو

راه نو

امسال پاییز حسی عجیب دارم...

کارم مشخص نشده

کلاس مینا

گروه معلمی خودمان

تصمیم برجدایی از سینا(امشب تماس نگرفت)،فردا بهش میگم...

و ایجاد تغییراتی نو و جالب...

غم کار و نان مرا گرفته...

این پاییز چه میشود؟

چه کیشود؟

چه میشود؟؟؟؟

میخواهم چندسال بعد که این پست را میخوانم:

۱_یا از سینا جدا شده باشم یا رابطه ای بسیار مطلوب و ازدواج باهم داشته باشبم.

۲_یا در تهرانم با شرایطی عالی برای زندگی ودارای خانه و زندگی راحت و سالم در شمال شهر تهران یا در ارمنستان زندگی عالی و رضایت بخش ومعلم شدن و درآمد خوب داشتن

یا زندگی در آلمان در شهر اشتوتگارت و معلم یوووریییتتممیی شدن و زندگی خوش و عالی

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: سه شنبه 16 مهر 1398 ساعت: 19:29

صفحه بندی