یه خواب طولانی ...
وقتی از خواب پاشم فقط همینا و ببینم
یه خونه دارم،یه جای امن که خودم و سهیلا و نازنین توب بولوار کشاورز
یه اتاق دارم تنهایی
خوشحالم
حالم خوبه.....
اه...اه از پایییز
خدااااااایا خودت نشون بده.....
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139