وبدترازاون حرف زدن
دفاع رقت انگیزی داشتم
اما بالاخره تموم شد...
دارم تلاش میکنم برم لز این مملکت،
تقریبا مطمئنم باسعید فردایی ندارم....
فقط برای اپلای ازش کمک میگیرم..
همین...
مقدس تمام...
دانشگاع تمام...
دوستان تمام.....
عجب سال تمام شدن هاست
بزودی سعید تمام وبای....
مهم نیست...هدفم رفتن از ایران است
امیدوارم بتونم در دانشگاه اشتوتگارت ادامه تحصیل بدم
همین
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143