با ترس نفس نکشیدن از خواب بلند شدم! ترس از دست دادنماشالا سنگین حرکت میکنی... دوست داشتن یا ترس.. خدواند تو را برایم نگه بدارد... رسالت من در
زندگیممدرسه المانخوابهاچیزی که مرا سالهاست قلقلک میدهدمدرسه مدرسه مدرسهچرا در رویاهایم کازی را راه نمیدهم؟چرا؟ترس زندگي با او چیست؟تلاش و تلاش برای رسیدنآه چه راه دوری آیا امکان دارد؟دانشگاه شهیدبهشتی و دکترا و کارشناسی و زبان المانی کدام راه است؟خوبه رسالت رو پیدا کرده ام و میدانم باید چه کنم؟!خدایا کمکم کن...زندگی با کازیآلمان راه کجاستنشانم بده
من بینظرم.......
ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25 تاريخ: چهارشنبه 2 خرداد 1403 ساعت: 12:32