سلام آقا عیسی،
من منطقه ییلاقی هستم، اینجا آنتن دهی ضعیف است.
من فردا بطرف تهران حرکت می کنم، فردا بعد از ظهر یا غروب با معصومه صحبت خواهم کرد. تشکر
عیسی پادرمیانی کرد و صحبت کرد با خوشگل من
خوشحالم....
قدم به قدم برگردیم... آرام آرام رو به جلو
وفردا به من زنگ میزند و صحبت میکنیم...
دلم برایش یک ذره شده است...
او کوههاستخره منه...
دلم برای خنده هایش، آغوشش، دیوانگی هایش تنگ شده است...
دلم برای محبت بین مان تنگ است
دنیا به این دوری، فراموشی، تنهایی و ترس نمی ارزد
کاش کاش کاش باهم مهربانتر باشیم
من هم حق دارم او هم حق دارد
کاش زودتر به نتیجه ای برسیم
خودم را بررسی می کنم راههایی که رفته ام
از گذشته تا حالا...
سرنوشت من دیدن تو بود... مهربان من حامی من زیبای من
تو نزدیکترین به منی....
بی صبرانه منتظر توام....
عجیب که بازگشت ما به هم بالای آن کوه بود...
میخواهم با پول وام ازدواجم یک خانه در روستای پدریم بخرم... تا ابد یاد این روستا و کوه در من است... ❤️❤️❤️
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54