پدرم باز بیمارستان میره امروز برای کبدش...
باز فکر برگشتن من رو داغون کرد
که برم خونه بعداز تحصیلم یا که بمونم....
حتما برای فرجه ها میرم خونه
به امید روزگاری خوش...
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138