اما الان امیدی تازه دارم
تئاتر
مستند
تلویزیون
و من که مشتاقانه دارم میرم مدرسه و معلم شده ام....
از بعداز عید زبان آلمانی را شروع میکنم و بعد زا آن هم سال 98 یکی از شهرهای غرب آلمان هستم ودارم رشته ی اموزشی والدورف را میخوانم
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113