من بینظرم....

متن مرتبط با «گروه» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

عجیب و تمام... خداحافظ لیلا و گروه لیلا...

  • نیلوبلاگ

    امروز صبح خواب درس دادن با علاقه آنی رو میدیدم و فهمیدم که دیگه وقتشه به نیلوفر پیام بدمو تمام شد به گفته خودش آنی نمیخواد و فقط گروه خودشون یعنی راضیه، نيلو، الهه میرن ارمنستان... حس خوبی نیست اما تکلیف و راهم مشخص شده است و حسم میگوید تمام شده است... سه چهار شبه پژوهشگاه میخوابم... عجب... خودمم باورم نمیشه چرا اینجوریه... فردا خواهرش میره و من هم مطمئن میرم... بعدا حالشو میفهممو من به لیلا و مینا بدهی هام رو پرداخت خواهم کرد... همچنان در حال خواندن دکترا، من رتبه ای تک رقمی میارم... و یکی از د...

    ادامه مطلب