من بینظرم....

متن مرتبط با «کتابخانه» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

بهترین مأمن کتابخانه

  • نیلوبلاگ

    کتابخانه مسجدالرسولمآنروز خیلی دلم هواشو کرد بی اختیار حتی خواستم زنگ بزنمنشد... زنگ زدم به شماره ناشناس دیروز اما صدای کاظم نبود...خیلی دعا کردم... کاش خبری ازش بشه...پس از 12 سال بازم کتابخونه امیعنی چی میشه؟!نمیدونم فقط به خدا سپردم درست بشه.. شاید تا آخر هفته صبر کردم و بازم زنگ زدم...اگرنه پیام و بعدم راههای دیگه...نمیدونم چشه...حتی دیگه حاضرم مهریه رو کم کنیمدیگه میخوام از فردا نماز بخونمخودم بهش رسیداما چرا برنمیگرده؟!مناجات چمران رو میخوندم که میگفت خدامنو برای خودش میخواد همه چیزو از دس...

    ادامه مطلب