من بینظرم....

متن مرتبط با «میان» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

میان قلعهها

  • نیلوبلاگ

    سلام آقا عیسی،من منطقه ییلاقی هستم، اینجا آنتن دهی ضعیف است.من فردا بطرف تهران حرکت می کنم، فردا بعد از ظهر یا غروب با معصومه صحبت خواهم کرد. تشکرعیسی پادرمیانی کرد و صحبت کرد با خوشگل منخوشحالم....قدم به قدم برگردیم... آرام آرام رو به جلووفردا به من زنگ میزند و صحبت میکنیم... دلم برایش یک ذره شده است... او کوههاستخره منه...دلم برای خنده هایش، آغوشش، دیوانگی هایش تنگ شده است... دلم برای محبت بین مان تنگ استدنیا به این دوری، فراموشی، تنهایی و ترس نمی ارزدکاش کاش کاش باهم مهربانتر باشیممن هم حق د...

    ادامه مطلب