
چقدر دلم گرفته...وقتی حس کنی مادرت دوستت ندارهتلاشی برای داشتنت و ابرازش نمیکنهقهر کنی اما سمتت نیاد میفهمی که تو رو بخاطر خودت نمیخواد بخاطر کمک میخواد بخاطر پسر دار شدن میخواد بخاطر این میخواد که باشی کنارش اما قلبی همینههرجور هم استاد تحلیل کنه غم انگیز هست هر جور هم بگه دنیا همینه واقعگرا باش بازم غمگینه هرجور هم بگه بیسواد محیطش فقط خونه و خودش بوده بازم غم انگیز است...هرچقدر هم بخوای دوستش داشته باشی و خوش باشی و ابراز کنی بازم غم انگیزه که تو در خودت فرو رفته ایو دنیا این است او تو را دوس...
ادامه مطلب