من بینظرم....

متن مرتبط با «روان» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

روان شناسی

  • نیلوبلاگ

    دومین جلسه با روانشناس جدیدم را امروز گذروندم. جالبه سن را اصلا، براش مهم نیستاز خودم و گذشته ام گفته اماز تهامی، نصیری، کاظم و.... حالم خیلی بهتره... به ازدواج ما خوشبین هست... ببینم جلسه بعد چی پیش میاد...الان هم دارم پادکستی رو که گفته گوش میدم...ببینیم به کجا میرسیم... بخوانید...

    ادامه مطلب
  • به امید ایروان

  • نیلوبلاگ

    هرشب به امید تو به خواب می رومبا یاد تو آهنگ گوش میکنم یروان زیبابا کار کردن در توزندگی و ماندن در توبا عشق تو زندگی میکنمxa0خدایا کمکم کن سال دیگه این موقع برای کار ایروان, باشم.xa0با امید رسیدن به تو تحمل می کنمزبان میخوانمتنهایمرابطه نمیخواهمبه چیزی فکر نمیکنمو فقط تو تو تو تو.....xa0xa0و همه چیز دست به دست هم و من می دهند تا به تو برسم......

    ادامه مطلب