
دلم گرفتهدوست دارم بعد از اسباب کشی برم رشت!جواب دکترا هم نیومده هنوز!چقدر دیگه از تهران و آدماش حالم بهم میخوره!زندگی فقط برای تنازع بقا!حتی کتابفروشی های انقلابش!چقدر روحیه ی حساسی دارم اینو بیش از پیش فهمیدم و رنج هایی که داره برمیگرده!سعی در خودشناسی دارمیوگا، نوشتن، ورزش، سلامتی، مدیتیشن، مطالعه، کتابخانه،معنویت، یادگیری زبان، مشاوره، سفر و پیداکردن راههای دیگری برای بهبود وضعیت موجودتنها امیدم تکمیل یادگیری زبان آلمانی وتحصیل در آلمانه...خدایا چنان کن سرانجام کارتو خوشنود باشی و مارستگار.....
ادامه مطلب