من بینظرم....

متن مرتبط با «خانواده» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

خ مثل خانواده

  • نیلوبلاگ

    حس میکنم یه نحسی یه بختک هست روی خانواده ماستهیچ جوره باهم خوب نیستیمکینه هامون نمیکنهامشب صحنه روبرو شدن یوسف و برادراش دیدمننه گفت ببین از هم کینه نداشته باشید.. ببین برادراش چیکار کردندفردا هر کدومتون زیر یک ستاره هستید...یعنی میلیون ها سال نوری از هم دوریمبعید نمیگفت...کیلومترها از هم دور میشیم زیر آسمان خدا. خدا کمک کنه... دعواهامون تموم شد... فردا میریم برای گرفتن خانه..بلیط رو گرفتممونده خانه یکماه دیگه هم گواهینامه رانندگی میادمیخوام برای صادق یه دستگاه سفارش بدم بیاد بخاطر کمکش... احمد،...

    ادامه مطلب