آدمها خستهاند
تکه پارهی عشقاند
یا نبودِ عشق
آدمها باهم خوب نیستند
پولدارها با پولدارها خوب نیستند
بیچارهها با بیچارهها خوب نیستند
ترسیدهایم
نظام آموزشیمان میگوید
که همهی ما میتوانیم برنده باشیم
اما چیزی دربارهی فاضلابها و خودکشیها نمیگوید
یا دربارهی ترس آدمی که جایی تنهاست
چیزی نمیگوید
آدمی
که بی آن که کسی لمس اش کند
یا با او حرفی بزند
گلی را آب میدهد
#چارلز_بوکوفسکی
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: تنهاییفصل, نویسنده: بازدید: 115