ازخواب بیدار شدم و دیدم میخواد لباسهامو بشوره
رفته کلی خرید کرده
همش میبوسه منو
کمکم میکنه
نمیگذاره تنها بلشم
همه جا کنارمه
باور کردنی نیست
خدایا چیکار کردم که انقدر محبت دیدم
خانه جدید را گرفتیم
امروز عصر میریم پیانو ببینیم
همه چیز عالیه...
خدایا شکرت
چجوری شکرت کنم..
چجوری اون همه درد و غم رو گذروندم و حالا در اوجم در اوج خوشی.. باورم نمیشه...
خونه ای که دوست دارم
ماشین شاسی بلند
پیانو
و هرچه بخواهم...
خدایا میلیاردها بار شکرت....
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68