از رنجی خستهام که از آن من نیست...
له تر وخسته تراز اونم که بیام بنویسم
ماحصل دوماه کارآموزی هیچ هیچ هیچ
خدایا تاکی؟؟؟؟
تنهاتر وخسته تر بی پولتر از اونم که بیام بگم این دوماه چه برمن گذشت....
از بی پولیا
از بی کسی ها
از غربت
از گرسنگیهام
از تنهایی هام
از بی دوست و عشقهام بگم؟
خدایا خودت خسته نشدی؟؟؟؟؟
خدایا دیگه چکار باید بکنم؟
من سنگم
سنگ ستگم
غم زمانه خورم یا فراق یار کشم....
حتی نمیتونم گریه کنم
این استقلال تا کی ادامه خواهد داشت...
چه کنم
چکارکنم
خدایا
کسی رو ندارم
قرضهام گرسنگی هام تنهایی هام رو کی کمک میکنه
در سیاهترین حالت عمرم هستم...
رهو نشون بده
امیدو بسازو
راهوباز کن
خدایا بسه دیگه بسه دیگه بسه...
پس کی میخوای خدایی کنی برای این شکسته ی آواره ی تنها
پس کی میخوای خودتو نشون بدی برای این ناامید رسته از غم ها...
تاکی باید خودم همه کس خودم باشم
خسته ام
رهام کن
به کجا میخوای منو برسونی
خرد شده ام کم آوردم بسه بسه بسه
تاکجا میخوای منو برسونی تاکجا؟؟؟؟
بعداز 2ماه کارآموزی هیچی هیچی
900 قسط وام
700 کلاس زبان
500 پول خوابگاه
17تومن فقط دارم برای کرایه رفت وآمد وغذا
کجاست عدالتت
کجاست خداییت
که برای یه دختر باهوش با ارشد دانشگاه تهران و دوتا زبون انگلیسی وآلمانی این بخت رو افریدی
که تنهاست وبی پول و عشقش رو بعداز3 سال دیده و پول کلاس موسیقیشو نداره
که خونوادش بهش پول نمیدن
که برادرش دشمن خونیشه
که اگه بگه ندارم میگن برگرد خونه
کجایی خدایا
کجایی
یاد منم کن
تو خدا نیستی
هیچی هیچ نیستی
این منم که فقط زاده رنجم
زاده غمم
زاده دردم
کجایی کجایی کجایی
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142