دلتنگ برای خود

خرید بک لینک

برای عشق های از دست رفته

برای روزگاران کهن

برای تنهایی ها

برای نبودن ها

ندیدنها

برای اینکه آیا این دل سپردنها درست بود؟

این تنهایی ها درست بود؟

این نبودنها درست بود؟

این راه تا تهران باید رفته میشد؟

یا ماندن بهتربود؟

احساس میکنم برگشته ام به سال ۹۰

هیچ چیزی مرا به هیجان نمی آورد

هیچ عشقی

هیچ محبتی

هیچ چیزی...

تمسال سی ساله میشوم و رفتم پیج اینیتاگرام سه نفری که عاشقشان بودم و در غم عشقشان سوختم را دیدم...

هرسه شاد و پر امید بی من زندگی میکنند

لعنت به لحظاتی که به شما نزدیک شدم

لعنت به شما،هیچوقت نمیبخشمتان دنیا دار مکافات است امیدوارم قلب شکسته تان را ببینم وصدایش را بشنوم

ترگز نمیبخشمتان

هرگز

تنها راهم رفتن از این خراب شده تهران ایران است...

عثری میان این همه خون گریه ها و دود...

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: شنبه 10 اسفند 1398 ساعت: 0:26

صفحه بندی