زدم به بیخیالی...
دیگه برام خیلی چیزا مهم نیست..
رها کردم خیلی چیزها رو..
اما دیگه هیچی مهم نیست
بیخیال بیخیال شدم از همه چیز
اسمش هرچی باشه ولی دیگه مهم نیست برام...
این بن بستها تموم نمیشه...
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128