این حس سالهاست با من است از سالگی که رو به دیوار پرسیدم که چرا خانواده ی ما اینچنین اند...
بسمت خواندنم و شروع نوشتن...
ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 125 تاريخ: يکشنبه 7 آبان 1396 ساعت: 3:26