هرشب به امید تو به خواب می روم
با یاد تو آهنگ گوش میکنم یروان زیبا
با کار کردن در تو
زندگی و ماندن در تو
با عشق تو زندگی میکنم
خدایا کمکم کن سال دیگه این موقع برای کار ایروان, باشم.
با امید رسیدن به تو تحمل می کنم
زبان میخوانم
تنهایم
رابطه نمیخواهم
به چیزی فکر نمیکنم
و فقط تو تو تو تو.....
و همه چیز دست به دست هم و من می دهند تا به تو برسم...
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124