بکنم
ازهرچه که مرا ازار میدهد
ایاحق من از زندگی واقعا ابنهاست؟
اینهمه رنج،تنهایی،بی کسی وبی پولی
کجا؟آیا جایی را میتوان یافت؟
اغوش امنی
دستی
مهربانی
میان بارانهای خیابان ولیعصر،کوچه جاوی ،خیابان لارستان،خیابان کربم خان زند ومیرزای شیرازی شتابان گم شده ام وتنها بدنبال یک چیزم
سهم من از زندگی چیست؟
لبخندی؟
ارامشی،پناهی
عشق
چه ؟واقعاچه؟
از29مهربا سعیداشناشدم
اتفاق خاصی نیفتاده
کاش بتوانیم باهم اروپابریم
اما واقعا به اون امیدی ندارم
تنهابن مایه من زبان وتنهایی ام هست...
خسته شده ام....خسته ی خسته
کاش عشق رااغوشی بود...
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130