روزهای خواندن برای استخدامی، امیدهای آینده، کنکوره آلمانیو و موارد دیگ، تلاش برای رابطه و عوض شدن، برنامه ریزی، یادگیری نظم و نکات زندگی، کلاس تیاتروسلفژوتایچیو....
و بدنبال خویش رفتن... شاید حال خیلی بهتر دارم که اینجا میام.... امیدوارم دفعه بعد با اتفاقات قشنگ بیام....
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29