سلام تهران...

خرید بک لینک

بعد از نزدیک یکماه و بیست روز بالاخره اومدم تهران...

خونه ی یار هستم...

عصر قراره زهرا رو سورپرایزش کنیم و کافه بریم

اومدم تهران تا

کارگاه نویسندگی شورا شرکت کنم

تولد زهرا کنارش باشم

یوروها و دلارهامو بفروشم(ایشالا بتونم 200 تا ازش بگیرم)

بالاخره تکلیف رابطه مون رو مشخص کنم...

صدام زد بیا خوشگل..

برم صبحونه..

باز هم

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار...

من بینظرم.......

ما را در سایت من بینظرم.... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: يکشنبه 14 آبان 1402 ساعت: 12:09

صفحه بندی