فقط میتونم بگم خدایا شکرت بخاطر همه چیز
خدایا شکرت که عشقم مثل خودمه دوستم داره کنارمه خدایا شکرت که آوردی توی زندگیم
میبوسم تا ابد
احترام و عشق و تعهد بهش دارم
ممنونم بخاطر این هدیه..
امیدوارم دفعه بعد بیام از خواستگاریم بگم...
دوست دارمت به بانگ بلند میگویم....
من بینظرم.......ما را در سایت من بینظرم.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69