من بینظرم....

متن مرتبط با «کنکور» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

کنکور از آنچه فکر میu200cکنید به شما نزدیکتر است!

  • نیلوبلاگ

    نزدیک 2 هفته دیگه کنکور دکتری دارم. یاد کنکور ارشد و کارشناسی میفتمهرچی تونستم تهیه کردم و خوندمدیگه دوتا جزوه مونده تموم بشهو بعد هم استعداد و زبان انگلیسی.... بعد هم مرور تستها و شرایط امتحانی از خود گرفتن....امیدوارم بتونم رتبه تک رقمی حداکثر 12 بیارم تا بتونم چندین دانشگاه برم... شرایط خاصی دارم، خدا خودش کمک کنه.... خدایا شکرت تا اینجا کلی حامی من بودی و راهو برام باز گذاشتی.... بخوانید...

    ادامه مطلب