من بینظرم....

متن مرتبط با «هفته» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

یک هفته

  • نیلوبلاگ

    یک هفته هست که نیستی..عجیب است که نمی آیی... روز 5شنبه تک زنگ زدم، جوابی ندادیروز جمعه سه بار زنگ زدم، باز هم جواب ندادی!!!به یکباره عجیب ترین احساسات را گذراندمایتا و و ایمو رو حذف کردممیخواستم واتساپ رو هم حذف کنم که یک زبان آموز پیدا شدزهرا میگوید برمیگردد... زنگ میزند... دارد فکر میکند.. نمیدانم... قرار بود این هفته بیایند خواستگاری و چقدر بغض کردم... نشستم نوشتم خودم را خالی کردم و فکر کردم واقعا راستی راستی مهریه چه ارزشی داشت که ما اینگونه جدا شدیم... حتی نمیخواهد جوابم را بدهد، عجیب است....

    ادامه مطلب