
یک هفته هست که نیستی..عجیب است که نمی آیی... روز 5شنبه تک زنگ زدم، جوابی ندادیروز جمعه سه بار زنگ زدم، باز هم جواب ندادی!!!به یکباره عجیب ترین احساسات را گذراندمایتا و و ایمو رو حذف کردممیخواستم واتساپ رو هم حذف کنم که یک زبان آموز پیدا شدزهرا میگوید برمیگردد... زنگ میزند... دارد فکر میکند.. نمیدانم... قرار بود این هفته بیایند خواستگاری و چقدر بغض کردم... نشستم نوشتم خودم را خالی کردم و فکر کردم واقعا راستی راستی مهریه چه ارزشی داشت که ما اینگونه جدا شدیم... حتی نمیخواهد جوابم را بدهد، عجیب است....
ادامه مطلب