من بینظرم....

متن مرتبط با «نمیشه» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

برگشت برگشت برگشت باورم نمیشه...

  • نیلوبلاگ

    بهمن 94 تا بهمن 1401، 7سال گذشت!باورم نمیشه!عجیبه! عجیبه! تموم شد!باز بعد از 7سال توی مرداد بهم پیام داد و بعدش الان زنگ زد!اول فکر کردم ضرابی هست و بعدش گفت تهامی، برق سه فازم پرید!خواست برم پیشش، کلی گریه کردم، حرفامو زدم و اونم در نهایت گفت اشتباه هر دومون بود!یه مدرک خوب جغرافیایی دارم برای مصاحبه دکترا که ازش میگیرم....احتمالا بعداز کنکور برم پیشش و حرفهامو بزنم با جیغ و داد و درد....نمیدونم اول باید بنویسم....داغ تهامی و اشکان توی گلوم بود و در قلبم....اما هر دو رو در سال جدید حل میکنم.......

    ادامه مطلب