من بینظرم....

متن مرتبط با «نماز» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

نماز

  • نیلوبلاگ

    بالاخره خودمو راحت کردمهمون دوشنبه پیام دادمو روز سه شنبه میلاد پیامبر ساعت یازده ونیم صبح تلفنی صحبت کردیم و آشتی کردیم، کلی صحبت کردیم واروم و شمرده دلایلم رو گفتمعصر هم ویدیویی صحبت کردیم و قرارشد آروم آروم مساله رو حل کنیم... روز قشنگی بود به خدا برگشتم و حالم خوب شد و دیگر نمیخواهم به بنده هایش بچسبم... فقط از خودش همه چیز رو میخواهمزهرا فردا عمل دماغ داره امیدوارم فقط سالم و سرحال بیاد بیرون... 80 میلیون پول میده و این عجیبه برام! شاید نمیخواد از زیبایی علی چیزی کم داشته باشه شاید یک نیازه...

    ادامه مطلب