
با حس بد انتخاب چیزی وحشتناک از خواب پریدم...چقدر ترسناک است انتخاب چیزی که نمیدانیچقدر انسان بودن سخت استچقدر مسئولیت داردکاش مرا نمی آفریدی... میدانم ناشکری است اما چقدر پیچیده است که کاش نبودم و برای انتخابهای آنقدر دردسر نداشتم... چقدر راه میبهم است و کمکی جز خداوند راهگشا نیست چقدر حرفهای مادر عجیب است چقدر دارم دیوانه میشوم... من همیشه تنها تصمیم گرفته اماما این بار از خداوند میخواهم تنهایم نگذارددستم را بگیرد... راهم را نشان دهد... عشق بورزم... دوسال است او کنارم است... باهم شب و روز ساخت...
ادامه مطلب
متن آهنگ با تو هستم هر کجا هستم از هایده :رفتم رفتم رفتم و بار سفر بستمبا تو هستم هر کجا هستماز عشق تو جاودان ماند ترانه منبا یاد تو زنده ام عشقت بهانه منپیدا شو چو ماه نو گاهی به خانه منتاری زد گل از رخت در آشیانه منرفتم و بار سفر بستمبا تو هستم هر...
ادامه مطلب