
میگویمنامم ز کارخانه عشاق محوبادگر جز محبت تو بود شغل دیگرم...
ادامه مطلب
فقط میتونم بگم خدایا شکرت بخاطر همه چیز خدایا شکرت که عشقم مثل خودمه دوستم داره کنارمه خدایا شکرت که آوردی توی زندگیممیبوسم تا ابداحترام و عشق و تعهد بهش دارمممنونم بخاطر این هدیه.. امیدوارم دفعه بعد بیام از خواستگاریم بگم...دوست دارمت به بانگ بلند میگویم.... بخوانید...
ادامه مطلب