من بینظرم....

متن مرتبط با «تهران» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

سلام تهران...

  • نیلوبلاگ

    بعد از نزدیک یکماه و بیست روز بالاخره اومدم تهران... خونه ی یار هستم... عصر قراره زهرا رو سورپرایزش کنیم و کافه بریماومدم تهران تاکارگاه نویسندگی شورا شرکت کنمتولد زهرا کنارش باشمیوروها و دلارهامو بفروشم(ایشالا بتونم 200 تا ازش بگیرم) بالاخره تکلیف رابطه مون رو مشخص کنم... صدام زد بیا خوشگل.. برم صبحونه.. باز همخدایا چنان کن سرانجام کارتو خشنود باشی و ما رستگار... بخوانید...

    ادامه مطلب