
این بهار زیاد ننوشتم... زیاد احساسات بالا و پایین نداشتم... همش خوندم و خوندم و خوندم... آزمون آزمون مصاحبه دکترا که سه شنبه بود و حالا کنکور آلمانی که تیرماه دارم و باید خودمو جمع و جور کنم که این مرحله رو هم سفت سخت بخونم و دانشگاه بهشتی قبول بشم.... همچنان رابطه ای بالا و پایین داریم گاهی دعوا گاهی دوستی و شک و تردید... فکر کنم دکترا قبول بشم اساتید راضی بودندجالبه دکتری وکارشناسیه رو باهم بخونم.... زمستان و بهار کاشتم تابستان درو میکنم حتما.... هم درس هم کارهم رابطهمدتی میرم مسافرت... بخوان...
ادامه مطلب
نیم ساعت دیگه صادق میاد میریم تمرین رانندگیاین هفته فقط میخوام قبول بشم و هیچ کاری دیگه نمیکنم و این قضیه رو روشن کنم... تمام تمرکزم رو قبول شدن در رانندگی هست و تمام...ایشالا این هفته دیگه قبول میشم... با تمرکز و تلاشخیلی عالی یاد میده صادق... بسیار بسیار با حوصله اصلا مثل مربیان نیست همینه که سنگ تراش شده!امیدوارم کارشو راه بندازه زودتر و درآمدی خوب دربیارهکمی در بورس سرمایه گذاری کردم تا ببینم به کجا میرههنوز خبری از شاگرد جدید نیستامیدوارم این ماه جدید پر از اتفاقات شوق آور باشه4شنبه عشق میا...
ادامه مطلب