من بینظرم....

متن مرتبط با «ادامه» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

ادامه یا خداحافظی با ارمنستان..

  • نیلوبلاگ

    بچه ها خودشون رو برای این سفر آماده میکنند...و من تجربه پارسال رو که اون همه سردی رو میبینم، دلزده میشممیخوام جایی برم مثل فرهنگنامه که حالم خوب باشه بخندم بگم و آزاد یاد بگیرم....نمیدونمنمیدونمنمیدونمفقط دلم میگه جایی که سرد تلخه نروبا هیچکدوم از این افراد هم نمیتونی ارتباط برقرار کنیتو پایه رو یاد گرفتیتو کنار اومدی و پارسال اون همه سخت گذشتالان هم نمیخوای شغل آینده ات باشه برای بچه هات خوبهاما برای کارت در حد آشنایی با افرادی که میخوای باهاشون کار کنی و ادامه اش مطالعه خودت هست...با آنی و اون...

    ادامه مطلب