من بینظرم....

متن مرتبط با «آدرس» در سایت من بینظرم.... نوشته شده است

تغییر آدرس

  • نیلوبلاگ

    طی چندماه اخیر خیلی ها اومدند وبلاگمو خوندند احساس ناامنی میکنم... تنها خلوت من اینجاستروزهایی که حتی یک نفر هم نمیخوندم یادمه... به هر حال کمی دیگه آدرسمو تغییر میدماگر واقعا دوست دارید ناله های منو بخونید، آدرستون رو بگذارید تا ببینمتون و بعد اگر خواستم آدرس جدیدو ارسال کنم.... نتیجه فلسفی امشب:تو که خانواده ات و زندگیت گوه هستندآخرشم نیست میشی و اگر دنیایی باشه جهنم میریانقدر خودتو عذاب نده... بخند و شاد باشاگرمییتونی با شادی حل کن...به بقیه هم شادی بده... تظاهر به شادی کن ارزش این همه فشار ن...

    ادامه مطلب